Медіаграмотність як складова ІК-компетентності учнів: досвід Бельгії.
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7665/
|
|
| Title |
Медіаграмотність як складова ІК-компетентності учнів: досвід Бельгії.
|
|
| Creator |
Гриценчук, О.О.
|
|
| Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education |
|
| Description |
Компетентісне спрямування освіти сьогодні є одним із напрямів освітньої політики як у європейських країнах, так і в Україні. Інформаційно-комунікаційна компетентність (ІК-компетентність) визначається міжнародною та вітчизняною педагогічною спільнотою однією з ключових компетентностій, якої має набути учень у процесі навчання.Медіаграмотність (Media literacy), одна із складових ІК-компетентності, визначається як: навички і знання, що дозволяють ефективно і безпечно використовувати засоби масової інформації. Медіа-грамотність надає можливість здійснювати усвідомлений вибір, зрозуміти сутність змісту і сервісів, та використовувати повний спектр можливостей, що пропонують нові комунікаційні технології |
|
| Publisher |
НАУ
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7665/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA-%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9D%D0%90%D0%A3%202014.pdf
Гриценчук, О.О. (2014) Медіаграмотність як складова ІК-компетентності учнів: досвід Бельгії. In: Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності НАУ, м.Київ, Україна. |
|