Принцип безоцінюваності як основа практичної реалізації особистісно-орієнтованого підходу до підготовки майбутніх психологів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8059/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8059 |
|
| Title |
Принцип безоцінюваності як основа практичної реалізації особистісно-орієнтованого підходу до підготовки майбутніх психологів
Neutrality principle as a basis for practical implementation of learner-centered approach to the training of future psychologists |
|
| Creator |
Гусєв, А. І.
|
|
| Subject |
1 Philosophy. Psychology
374 Education and training out of school. Further education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
| Description |
В роботі висвітлюється психологічний зміст та практичне значення принципу безоцінюваності як основи реалізації особистісно-орієнтованого підходу до підготовки майбутніх психологів. Також аналізуються особливості застосування цього принципу в різних сферах діяльності, та виокремлюються його види: «медична», «медіаційна» та «психологічна» безоцінюваність.
Тhe paper highlights the psychological meaning and practical value of neutrality principle as the basis for implementing a student-centered approach to the training of future psychologists. Also analyzes the features of the application of this principle in different areas, and stand out its types: "medical", "mediation" and "psychological" neutrality. |
|
| Publisher |
УМО НАПН України
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8059/1/%D0%93%D1%83%D1%81%D1%94%D0%B2%202014.pdf
Гусєв, А. І. (2014) Neutrality principle as a basis for practical implementation of learner-centered approach to the training of future psychologists In: Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців: матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції УМО НАПН України, м. Хмельницький, Україна, pp. 155-156. |
|