Концептуальні підходи до соціально-професійної орієнтації
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://lib.iitta.gov.ua/8410/
					 http://tme.umo.edu.ua/docs/9/10.pdf  | 
		|
| Title | 
															Концептуальні підходи до соціально-професійної орієнтації
					 Conceptual approaches to social and vocational guidance  | 
		|
| Creator | 
															Піддячий, Микола Іванович
					 | 
		|
| Subject | 
															37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
					 373 Kinds of school providing general education  | 
		|
| Description | 
															Аналізуються проблеми соціально-професійної орієнтації старшокласників; збереження і розвитку соціально-професійно зорієнтованого освітньо-виховного простору; узгодження освітньо-виховного простору із суспільною і соціально-економічною спрямованістю; вибудови навчально-виховного комплекту для старшої школи і періодичності його корегування в залежності від напрямів і динаміки розвитку; визначення пріоритетів базових і спеціальних знань й вмінь з метою формування компетентностей; запозичення найкращих напрацювань у напрямі соціально-профеійної орієнтації; адаптації в європейський і світовий полікультурний освітній простір. Подальші дослідження спрямовуються на розробку державного та регіонального компонентів соціально-професійно зорієнтованого навчально-виховного комплекту. The problems of social and vocational counseling high school students; conservation and development of social and vocational oriented education and educational space; coordination of education and educational space of social and socio-economic orientation; vybudovy educational kit for high school and its frequency adjustment depending on the direction and pace of development; prioritization of basic and specialized knowledge and skills in order to develop competencies; Drawing the best developments towards socio-profeiynoyi orientation; adaptation in European and global multicultural educational environment.  | 
		|
| Publisher | 
															ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»
					 | 
		|
| Date | 
															2012
					 | 
		|
| Type | 
															Article
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://lib.iitta.gov.ua/8410/1/48_%D0%A3%D0%BC%D0%BE%D0%94%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%BD%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%9E%D0%92_1.2.%D0%9C%D0%BE%D0%BD_%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%A1%D0%BE%D1%86%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%9E%D1%80%D0%A3%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2_24102012.pdf
					 - Піддячий, Микола Іванович (2012) Conceptual approaches to social and vocational guidance Теорія та методика управління освітою (9). pp. 189-193. ISSN 2310-2411  | 
		|