Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки в другій половині XIX ст.
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9272/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9272 |
|
| Title |
Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки в другій половині XIX ст.
Педагогико - антропологические исследования как движущая сила развития педагогики во второй половине XIX в. Pedagogy and anthropological research as a driver of development pedagogy in the second half of the XIX century. |
|
| Creator |
Дічек, Наталія Петрівна
|
|
| Subject |
9 Geography. Biography. History
93/94 History |
|
| Description |
У статті доводиться, що значний внесок у розвиток вітчизняної педагогічної антропології зробив О.Сікорський (1842-1919), започаткувавши дослідне вивчення проблеми стомлюваності і розумової праці школярів методом природного експерименту.
В статье доказывается, что значительный вклад в развитие отечественной педагогической антропологии сделал О.Сикорський (1842-1919) , начав опытное изучение проблемы утомляемости и умственного труда школьников методом естественного эксперимента. It is proved that a significant contribution to the educational anthropology did O.Sikorskyy (1842-1919) , initiating pilot study the problem of fatigue and mental work by students of natural experiment. |
|
| Publisher |
НДУ ім. М.Гоголя
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9272/1/%D0%9D.%D0%94%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BA.pdf
Дічек, Наталія Петрівна (2009) Pedagogy and anthropological research as a driver of development pedagogy in the second half of the XIX century. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (4). pp. 7-11. |
|