Особливості взаємодії навчального закладу та сім’ї при формуванні готовності до професійного самовизначення обдарованих старшокласників
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10203/
|
|
| Title |
Особливості взаємодії навчального закладу та сім’ї при формуванні готовності до професійного самовизначення обдарованих старшокласників
Peculiarities of educational institution and family interaction while development of readiness to the professional self-determination of gifted high-school children |
|
| Creator |
Мельник, Марина Юріївна
|
|
| Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships 373 Kinds of school providing general education |
|
| Description |
У статті розкривається актуальність взаємодії школи та сім'ї як найважливіших соціальних інститутів у формуванні готовності до професійного самовизначення обдарованих старшокласників.
This article is about the relevance of interaction schools and family as important social institutions in forming readiness for professional self-determination of gifted student. В статье раскрывается актуальность взаимодействия школы и семьи как важнейших социальных институтов в формировании готовности к профессиональному самоопределению одаренных старшеклассников. |
|
| Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
— |
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10203/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA_08-2014.pdf
- Мельник, Марина Юріївна (orcid.org/0000-0001-6581-5129 <http://orcid.org/0000-0001-6581-5129>) (2014) Peculiarities of educational institution and family interaction while development of readiness to the professional self-determination of gifted high-school children Education and Development of Gifted personality, 8 (23). pp. 26-30. ISSN 2309‑3935 |
|