Сутнісна характеристика моніторингу як інструментарію розвитку професійно-технічної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://lib.iitta.gov.ua/11335/
					 http://lib.iitta.gov.ua/cgi/users/home?screen=EPrint::Edit&eprintid=11335&stage=core#t  | 
		|
| Title | 
															Сутнісна характеристика моніторингу як інструментарію розвитку професійно-технічної освіти
					 Сущностная характеристика мониторинга как инструментария развития профессионально-технического образования The essential characteristic of monitoring as a tool for the development of vocational education  | 
		|
| Creator | 
															Єльникова, Галина Василівна
					 | 
		|
| Subject | 
															37.07 Management aspects of educational institutions
					 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics 378 Higher education. Universities. Academic study  | 
		|
| Description | 
															Процес перебудови освіти в Україні здійснюється у відповідності з  Національною стратегією розвитку освіти (у т. ч. ПТО) на  2012-2021 рр. Якщо встановити параметри цього розвитку і кожний параметр забезпечити чіткими критеріями та технологією відстеження, то можна оцінювати поточний стан розвитку освіти, у т. ч. професійно-технічної. Створена критеріальна основа містить індикатори – показники наявності або відсутності явищ, процесів, вимог, потреб тощо. Процесс перестройки образования в Украине осуществляется в соответствии с Национальной стратегией развития образования (в т.ч. ПТО) на 2012-2021 гг. Если установить параметры этого развития и каждый параметр обеспечить четкими критериями и технологии отслеживания, то можно оценивать текущее состояние развития образования, в т.ч. профессионально-технического. Создана исходная основа содержит индикаторы - показатели наличия или отсутствия явлений, процессов, требований, потребностей и т.д. The process of restructuring of education in Ukraine is carried out in accordance with the National Strategy for the Development of Education on 2012-2021. If you set the parameters of this development and each parameter to provide clear criteria and tracking technology, it is possible to assess the current state of education, Vocational. It creates a source base comprises indicators - indicators of the presence or absence of phenomena, processes, requirements, needs, etc.  | 
		|
| Date | 
															2012
					 | 
		|
| Type | 
															Conference or Workshop Item
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															text
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://lib.iitta.gov.ua/11335/1/%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80-%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B0%20%D0%86%D0%86%D0%A2%D0%97%D0%9E%2028112012_%D0%93%D0%92%D0%84.pdf
					 Єльникова, Галина Василівна (2012) The essential characteristic of monitoring as a tool for the development of vocational education In: Інститут інформаційних технологій та змісту освіти, 28 листопада 2012 року, м.Київ, Україна.  | 
		|