Психолого-педагогічні особливості реалізації акмеологічного підходу в освіті дорослих
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://lib.iitta.gov.ua/11372/
					 | 
		|
| Title | 
															Психолого-педагогічні особливості реалізації акмеологічного підходу в освіті дорослих
					 Рsycho-pedagogical features acmeological implementation approach in adult education  | 
		|
| Creator | 
															Левченко, В.В.
					 | 
		|
| Subject | 
															37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
					 | 
		|
| Description | 
															В статті розглядаються особливості психолого-педагогічного зростання зрілої особистості на акмеологічних засадах. Показано, що використання акмеологічних технологій надає можливість психологічного супроводу особистості дорослої людини в період професійної самореалізації.
					 The article discusses the features of psychological and pedagogical growth of mature personality-based approach akmeologicheskih. It is shown that the use of technology enables akmeologicheskih psychological support of adult personality between professional fulfillment. В статье рассматриваются особенности психолого-педагогического роста зрелой личности на основе акмеологического подхода. Показано, что использование акмеологических технологий предоставляет возможность психологического сопровождения личности взрослого человека в период профессиональной самореализации.  | 
		|
| Publisher | 
															Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
					 | 
		|
| Date | 
															2015
					 | 
		|
| Type | 
															Article
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															text
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://lib.iitta.gov.ua/11372/2/%D0%9B%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%92.%C2%A0%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
					 Левченко, В.В. (2015) Рsycho-pedagogical features acmeological implementation approach in adult education Теоретичні і прикладні проблеми психології: збірник наукових праць СНУ ім. В. Даля, 2 (37). pp. 226-232.  | 
		|