Деструктивні моделі комунікативної стратегії і тактики в організації педагогічного спілкування вчителя української мови і літератури
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://lib.iitta.gov.ua/11442/
					 | 
		|
| Title | 
															Деструктивні моделі комунікативної стратегії і тактики в організації педагогічного спілкування вчителя української мови і літератури
					 Destructive models of communication strategy and tactic in the organization of pedagogical communication teacher of Ukrainian language and literature  | 
		|
| Creator | 
															Сидоренко, В.В.
					 | 
		|
| Subject | 
															37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
					 | 
		|
| Description | 
															У науковій розробці ґрунтовно розглянуто моделі спілкування вчителя-словесника з дітьми, аргументовано вибір продуктивної комунікативної стратегії і тактики, стилю педагогічного спілкування для здійснення майстерної педагогічної взаємодії.
					 The scientific development thoroughly examined teacher-communication model philologist with children, reasoned choice of productive communication strategy and tactics, style of teaching communication for master-interaction.  | 
		|
| Publisher | 
															ДоноблІППО
					 | 
		|
| Date | 
															2012
					 | 
		|
| Type | 
															Article
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															text
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://lib.iitta.gov.ua/11442/1/%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA.%20%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F.pdf
					 Сидоренко, В.В. (2012) Destructive models of communication strategy and tactic in the organization of pedagogical communication teacher of Ukrainian language and literature Наукова скарбниця освіти Донеччини, 2 (11). pp. 51-54.  | 
		|