ОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА МЕТРОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
ОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА МЕТРОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВ
|
|
| Creator |
Вісьтак, М. В.
Личковський, Е. І. Фафула, Р. В. |
|
| Description |
Розглянуто особливості модульно-рейтингової системи при викладанні навчальної дисципліни “Фізичні методи аналі-зу та метрологія” для студентів-фармацевтів. Показано переваги кредитно-модульної системи над традиційною системоюнавчання у вивченні і оцінюванні знань і вмінь студентів з даного курсу. Як показали дослідження, модульно-рейтинговасистема навчання підвищує якість підготовки фахівців з фармації.
|
|
| Publisher |
Ternopil State Medical University
|
|
| Contributor |
—
|
|
| Date |
2013-08-27
|
|
| Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1306
10.11603/me.v0i3.1306 |
|
| Source |
Medical Education; № 3 (2012)
Медична освіта; № 3 (2012) 2414-5998 1681-2751 10.11603/me.v0i3 |
|
| Language |
ukr
|
|
| Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1306/1290
|
|
| Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|