Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/19563/
|
|
| Title |
Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів
|
|
| Creator |
Майстренко, Т. М.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті розглядаються результати дослідження ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів з ознаками академічної обдарованості. Студентам цієї групи переважно притаманний суб’єктно-ціннісний рівень регуляції. Діяльнісно-операційний компонент рефлексії здібностей характеризується збільшенням кількості учбово-професійних умінь, підвищенням здатності до операціоналізації умінь та професійною направленістю розвитку умінь. Зростає рівень референтності професійного оточення. Конструкти ціннісної свідомості відображають особливості учбово-професійної діяльності. З’являються суб’єктні цінності, які є основою ціннісної регуляції навчальної діяльності.
|
|
| Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/19563/1/%D0%9C%D0%90%D0%99%D0%A1%D0%A2%D0%A0%D0%95%D0%9D%D0%9A%D0%9E.pdf
Майстренко, Т. М. (2015) Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). pp. 352-359. |
|