Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/19564/
|
|
| Title |
Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці
|
|
| Creator |
Никончук, Н. О.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education |
|
| Description |
В статті представлені результати емпіричного дослідження рефлексії проградієнтності здібностей учнів початкових класів. Сформульовано визначення поняття «рефлексія проградієнтності здібностей». Описано динаміку рефлексії проградієнтності здібностей у молодшому шкільному віці. Виокремлено етапи альтернативної та проградієнтної рефлексії здібностей. Описано тенденції в оцінюванні дітьми власних досягнень та досягнень референтних осіб: тенденцію до більш диференційованого оцінювання вмінь у порівнянні з якостями, тенденцію до вищого оцінювання власних досягнень в умовах соціального порівняння, тенденцію до знецінювання досягнень осіб з найближчого соціального оточення.
|
|
| Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/19564/1/%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A7%D0%A3%D0%9A%D0%93.pdf
Никончук, Н. О. (2015) Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). pp. 209-218. |
|