Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу
|
|
| Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna |
|
| Subject |
інноваційний маркетинг
инновационный маркетинг |
|
| Description |
Викладено власні визначення таких понять, як "інноваційний маркетинг", "маркетинг інновацій" та "маркетингові інновації", зроблена спроба їх класифікацій. Запропонована нова концепція ведення бізнесу – інноваційний маркетинг.
Изложены собственные определения таких понятий, как "инновационный маркетинг", "маркетинг инноваций" и "маркетинговые инновации", сделана попытка их классификаций. Предложена новая концепция ведения бизнеса – инновационный маркетинг. |
|
| Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
| Date |
2011-05-19T08:43:38Z
2011-05-19T08:43:38Z 2007 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Ілляшенко, Н.С. Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу / Н.С. Ілляшенко //Механізм регулювання економіки.-2007.-№3,- с. 77-92.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9214 |
|
| Language |
uk
|
|