Упаковка товару: значення та вплив на споживача
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Упаковка товару: значення та вплив на споживача
|
|
| Creator |
Н. Л. Федчишина
С. В. Мамалига |
|
| Subject |
Статті
2009. Випуск 5/ Економічні проблеми розвитку аграрного виробництва в регіоні/ Збірники (загальні)/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
| Description |
В даній статті аналізується те,що більшість товарів, що пропонуються на ринку, повинні бути обов"язково упаковані. Добре спроектована упаковка може виявитися для споживачів додатковою зручністю, а для виробників - додатковими коштами стимулювання збуту товару.
|
|
| Date |
2011-01-12
2011-01-12 2011 |
|
| Type |
—
|
|
| Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/2602
|
|
| Language |
uk_UA
|
|
| Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=2602
|
|