Сутність системи маркетингу на ринку хлібопродуктів
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Сутність системи маркетингу на ринку хлібопродуктів
|
|
| Creator |
А. В. Луценко
А. Г. Мазур |
|
| Subject |
Статті
2010. Випуск № 6/ Економічні проблеми розвитку аграрного виробництва в регіоні/ Збірники (загальні)/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
| Description |
В даній статті проведено теоретичне дослідження поняття маркетингу. Досліжено систему методів маркетингу та їх функції. Запропоновано впроваджувати в практику систему страхування посівів.
|
|
| Date |
2011-01-20
2011-01-20 2011 |
|
| Type |
—
|
|
| Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/2686
|
|
| Language |
uk_UA
|
|
| Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=2686
|
|