Маркетингова стратегія розвитку підприємства
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова стратегія розвитку підприємства
|
|
Creator |
І. С. Воронецька
Т. І. Чорнопищук |
|
Subject |
Статті
2007. Випуск 29/ Збірник наукових праць Вінницького державного аграрного університету/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
Description |
Розглянуто теоретичне обґрунтування та розробка методології системи стратегічного маркетингу на підприємстві, а також надання практичних рекомендацій щодо формування та реалізації стратегії, адекватної стану зовнішнього середовища й внутрішнім можливостям цільового розвитку підприємства.
|
|
Date |
2011-03-09
2011-03-09 2011 |
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/3014
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=3014
|
|