Запис Детальніше

Маркетингова стратегія розвитку підприємства

Репозиторій ВНАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова стратегія розвитку підприємства
 
Creator І. С. Воронецька
Т. І. Чорнопищук
 
Subject Статті
2007. Випуск 29/ Збірник наукових праць Вінницького державного аграрного університету/ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/
 
Description Розглянуто теоретичне обґрунтування та розробка методології системи стратегічного маркетингу на підприємстві, а також надання практичних рекомендацій щодо формування та реалізації стратегії, адекватної стану зовнішнього середовища й внутрішнім можливостям цільового розвитку підприємства.
 
Date 2011-03-09
2011-03-09
2011
 
Type
 
Identifier http://repository.vsau.org/getfile/3014
 
Language uk_UA
 
Relation http://repository.vsau.org/card.php?id=3014