Маркетинг органічної продукції
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетинг органічної продукції
|
|
| Creator |
С. В. Мамалига
|
|
| Subject |
Статті
2011. Випуск 8(48)/ Серія: Сільськогосподарські науки / Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету./ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
| Description |
У статті розглянуто питання формування та тенденцій розвитку ринку органічної продукції у світі та в Україні; виділено проблеми маркетингу органічної продукції; приведено основні напрямки маркетингової діяльності підприємства-виробника органічної продукції.
|
|
| Date |
2011-09-21
2011-09-21 2011 |
|
| Type |
—
|
|
| Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/3593
|
|
| Language |
uk_UA
|
|
| Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=3593
|
|