Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції
|
|
| Creator |
С. В. Мамалига
Н. В. Волинець |
|
| Subject |
Статті
2012. Випуск 2 (64)/ Серія: Економічні науки/ Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету./ Наші видання/ Вінницький національний аграрний університет/ |
|
| Description |
В статті розглядається один з нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності продукції – брендинг. Проаналізовано та порівняно концепції створення нового бренду.
|
|
| Date |
2013-09-05
2013-07-17 2012 |
|
| Type |
—
|
|
| Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/6187
|
|
| Language |
uk_UA
|
|
| Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=6187
|
|