Моделі оптимізації клієнтської бази організації
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Моделі оптимізації клієнтської бази організації
|
|
| Creator |
Петровська А.В.
|
|
| Subject |
Статті
2015 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/ |
|
| Description |
Моделі оптимізації клієнтської бази організації дозволяють спрогнозувати різні варіанти взаємовідносин з клієнтами. Клієнтоорієнтований підхід до діяльності організацій різного типу дає можливість сегментувати клієнтів, візуалізувати цілі взаємодій та потреби споживачів, оцінити їх лояльність та сформувати поведінку в спілкуванні з клієнтом. Ме-тою даної статті є представлення результатів моделювання клієнтської бази та пропозицій щодо їх використання в процесах управління відносинами з клієнтами. Для малого підприємства інструменти управління взаємовідносинами з клієнтами повинні бути простими, не вимагати багато витрат та бути логічно побудовані. Нами виконані практичні дослідження щодо побудови моделей управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації клієнтської бази для науково місткого підприємства «Аудіо-Альянс» та сформовані рекомендації щодо оптимізації клієнтської бази науково місткого підприємства. |
|
| Date |
2015-06-04
2015-06-04 2015 |
|
| Type |
—
|
|
| Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/8677
|
|
| Language |
uk_UA
|
|
| Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=8677
|
|