Маркетинг як інструмент виходу на зовнішній ринок
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетинг як інструмент виходу на зовнішній ринок
|
|
| Creator |
Ставська Ю. В.
Цикун М. В. |
|
| Subject |
Тези доповідей
2015 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/ |
|
| Description |
Наведено результати дослідження тенденцій розвитку маркетингу в Україні. Проведено статистичні дослідження з метою визначення найкращих напрямів розвитку. Показано, що український ринок маркетингу розвивається в руслі загальних світових тенденцій, таких як інтеграція та глобалізація. Також запропоновано ряд рекомендацій щодо покращення розвитку маркетингових комунікацій.
|
|
| Date |
2015-10-19
2015-10-19 2015 |
|
| Type |
—
|
|
| Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/9474
|
|
| Language |
uk_UA
|
|
| Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=9474
|
|