Внутрішній маркетинг як засіб підвищення конкуретоздатності підприємства
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Внутрішній маркетинг як засіб підвищення конкуретоздатності підприємства
|
|
| Creator |
Ставська Ю. В.
|
|
| Subject |
Статті
2010 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/ |
|
| Description |
Трансформація конкуренції з промислової сфери в інформаційну, зміна системи споживчих переваг, у зв`язку із кризовим станом країни, і світу в цілому підвищують роль внутрішніх факторів у забезпеченні конкурентоздатності підприємства. Ключовим фактором в цьому відношенні є формування і розвиток в організації системи внутрішнього маркетингу. |
|
| Date |
2010-10-20
2010-10-20 2010 |
|
| Type |
—
|
|
| Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/9484
|
|
| Language |
uk_UA
|
|
| Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=9484
|
|