Значення управління якістю продукції на підприємстві
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Значення управління якістю продукції на підприємстві
|
|
| Creator |
Ставська Ю. В.
|
|
| Subject |
Тези доповідей
2010 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/ |
|
| Description |
Перехід до ринкової економіки обумовлює необхідність вивчення досвіду ведучих фірм світу по досягненню високої якості. Ведучі фірми країн з розвинутою ринковою економікою вважають, що на досягнення якості повинні бути націлені всі служби. Ключову роль у підвищенні якості відіграють вимоги споживачів, інформація про несправності, прорахунки і помилки, оцінки споживачів. Дослідження, проведені в ряді країн, показали, що в компаніях, що мало приділяють уваги якості, до 60% відсотків часу може йти на виправлення браку. |
|
| Date |
2010-10-20
2010-10-20 2010 |
|
| Type |
—
|
|
| Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/9485
|
|
| Language |
uk_UA
|
|
| Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=9485
|
|