Соціальне спрямування бізнесу на підвищення якості продукції
Репозиторій ВНАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Соціальне спрямування бізнесу на підвищення якості продукції
|
|
| Creator |
Ставська Ю. В.
|
|
| Subject |
Тези доповідей
2008 р./ Публікації співробітників у виданнях інших установ/ |
|
| Description |
Найбільш інтегральним, повним і конструктивним підходом до формування і визначення соціальної спрямованості компанії є філософія TQM. В рамках концепцій TQM можуть бути відображені та враховані всі відомі норми, керівні принципи та кодекси поведінки, що зорієнтовані на загальнолюдські цінності. Найбільш ефективними професійними інструментами оцінювання і визнання соціально спрямованих компаній є моделі досконалості, зокрема Модель F.FQM.
|
|
| Date |
2008-10-20
2008-10-20 2008 |
|
| Type |
—
|
|
| Identifier |
http://repository.vsau.org/getfile/9488
|
|
| Language |
uk_UA
|
|
| Relation |
http://repository.vsau.org/card.php?id=9488
|
|