FEATURES OF FUNCTIONAL READINESS OF CHILDREN TO SCHOOL
Освітологічний дискурс
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | FEATURES OF FUNCTIONAL READINESS OF CHILDREN TO SCHOOL ОСОБЕННОСТИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГОТОВНОСТИ ДЕТЕЙ К ШКОЛЬНОМУ ОБУЧЕНИЮ ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ | |
| Creator | Gozak, Svitlana V.; Київський університет імені Бориса Грінченка, ДУ "Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва" Fіlonenko, Olga O. | |
| Subject | preschool children; school maturity; functional readiness; motivation readiness; fine motor skills дети старшего дошкольного возраста; школьная зрелость; функциональная готовность; мотивационная готовность; мелкая моторика діти дошкільного віку; шкільна зрілість; функціональна готовність; мотиваційна готовність; дрібна моторика | |
| Description | We studied a «school maturity» to the systematic education at school by Kern-Ipasek, Wenger, Ozeretskii methods among senior pre-school age children in 3 children’s educational institutions. As a result of investigations we revealed that a significant part of the children functionally were not ready for education at school. Only 62.5 % of the children (56.8 % of boys and 68.1 % of girls) had a sufficient level of motivation preparedness within three months before beginning of education at school; 47.0 % of pre-school age children (25.6 % of boys and 68.3 % of girls) had a sufficient development of small motility by the indices of kinetic tremor; only 22.5 % of the children – by the indices of motormetric test. С помощью общепринятых методик Керна-Ирасека, Венгера, Озерецкого у детей старшего дошкольного возраста 3-х ДУУ г. Киева изучена «школьная зрелость» к систематическому обучению в школе. В результате исследований выявлена значительная доля детей, функционально не готовых к обучению в школе. Достаточный уровень мотивационной готовности за три месяца до школы имеют 62,5 % детей (56,8 % мальчиков и 68,1 % девочек); достаточное развитие мелкой моторики по показателю динамического тремора – 47,0 % дошкольников (25,6 % мальчиков и 68,3 % девочек), по показателю мотометрического теста - 22,5 % детей. За методиками Керна-Ірасека, Венгера, Озерецького у дітей старшого дошкільного віку 3-х ДНЗ м. Києва вивчено «шкільну зрілість» до навчання у школі. В результаті досліджень виявлена значна частка дітей, які функціонально не готові до навчання у школі. Достатній рівень мотиваційної готовності за три місяці до навчання у школі мають лише 62,5 % дітей (56,8 % хлопчиків та 68,1 % дівчаток); достатній розвиток дрібної моторики за показником динамічного тремору – 47,0 % дошкільнят (25,6 % хлопчиків та 68,3 % дівчаток), за показником мотометричного тесту Озерецького - лише 22,5 % дітей. | |
| Publisher | Київський університет імені Бориса Грінченка | |
| Contributor | — — — | |
| Date | 2015-06-25 | |
| Type | info:eu-repo/semantics/article info:eu-repo/semantics/publishedVersion — | |
| Format | application/pdf | |
| Identifier | http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/280 | |
| Source | Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 61-69 2312-5829 | |
| Language | ukr | |
| Relation | http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/280/241 http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/280/110 | |
| Rights | ##submission.copyrightStatement## — | |
