THE WILLINGNESS OF SOCIAL WORKERS TO THE SOCIAL-PEDAGOGICAL SUPPORT FAMILIES WITH COMPLEX LIFE CIRCUMSTANCES
Освітологічний дискурс
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | THE WILLINGNESS OF SOCIAL WORKERS TO THE SOCIAL-PEDAGOGICAL SUPPORT FAMILIES WITH COMPLEX LIFE CIRCUMSTANCES ГОТОВНОСТЬ СПЕЦИАЛИСТОВ СОЦИАЛЬНОЙ СФЕРЫ К СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПОДДЕРЖКЕ СЕМЕЙ СО СЛОЖНЫМИ ЖИЗНЕННЫМИ ОБСТОЯТЕЛЬСТВАМИ ГОТОВНІСТЬ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ СІМЕЙ ІЗ СКЛАДНИМИ ЖИТТЄВИМИ ОБСТАВИНАМИ | |
| Creator | Pyesha, Iryna V.; Державний інституту сімейної та молодіжної політики Solyanyk, Maryna H.; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова | |
| Subject | family; a family who find themselves in difficult life circumstances; the readiness of social workers to the social-pedagogical support families who find themselves in difficult life circumstances; levels of readiness; readiness criteria семья; семья, которая оказалась в сложных жизненных обстоятельствах; готовность специалистов социальной сферы к социально-педагогической поддержке семей, которые оказались в сложных жизненных обстоятельствах; уровни готовности; критерии готовности сім’я; сім’я, яка опинилися у складних життєвих обставинах; готовність фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах; рівні готовності; критерії готовності; показники готовності | |
| Description | The article is devoted to the problem of socio-pedagogical support families who find themselves in difficult circumstances. This paper formulates the definition of the term "readiness specialist social services to socially-pedagogical support families who find themselves in difficult circumstances" and defined criteria, indicators and levels of readiness specialist social services to socially-pedagogical support families who find themselves in difficult circumstances. Статья посвящена проблеме социально-педагогической поддержки семей, которые оказались в сложных жизненных обстоятельствах. В статье сформулировано определение «готовность специалистов социальной сферы к социально-педагогической поддержке семей, которые оказались в сложных жизненных обстоятельствах» и определенно критерии, показатели и уровни готовности специалистов социальной сферы, к социально-педагогической поддержке семей, которые оказались в сложных жизненных обстоятельствах. Стаття присвячена проблемі соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах. У статті сформульовано визначення терміну «готовність фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах» та визначено критерії, показники та рівні готовності фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах. | |
| Publisher | Київський університет імені Бориса Грінченка | |
| Contributor | — — — | |
| Date | 2014-10-16 | |
| Type | info:eu-repo/semantics/article info:eu-repo/semantics/publishedVersion — | |
| Format | application/pdf | |
| Identifier | http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/137 | |
| Source | Освітологічний дискурс; № 3 (7) (2014); 166-178 2312-5829 | |
| Language | ukr | |
| Relation | http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/137/144 | |
| Rights | ##submission.copyrightStatement## — | |
