Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/20422/
|
|
| Title |
Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів
|
|
| Creator |
Семенець, Л. М.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті за результатами структурно-системного аналізу науково-теоретично обґрунтовано діяльнісну модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Доведено, що в процесі реалізації технології формування професійної готовності майбутніх учителів засадничу роль відіграють такі різновиди діяльності як навчально-пізнавальна з фаху, науково-дослідницька з фаху, навчально- педагогічна та науково-педагогічна. Встановлено зв‟язок виокремлених різновидів діяльності зі структурними компонентами професійно-педагогічної готовності як результату підготовки. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/20422/1/68-71.pdf
Семенець, Л. М. (2015) Діяльнісна модель формування професійної готовності майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). pp. 68-71. ISSN 2076-6173 |
|