Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/20460/
|
|
| Title |
Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор
|
|
| Creator |
Велікдус, К. В.
Яворська, Т. Є. |
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education |
|
| Description |
Молодший шкільний вік – відповідальний етап у забезпеченні належного підґрунтя формування здорової, гармонійно розвиненої особистості. Рухливі ігри – особливий вид діяльності людини, що виникає у відповідь на соціальну потребу підготовки підростаючого покоління до життя. Таким чином, слід відмітити, що актуальність обраної теми дослідження зумовлена великим соціальним та педагогічним значенням рухливих ігор у формуванні гармонійно розвиненої особистості, а також необхідністю їх застосування на уроках фізичної культури учнів початкових класів. |
|
| Publisher |
Житомир
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Other
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/20460/1/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%92%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B4%D1%83%D1%81%202012.pdf
Велікдус, К. В. and Яворська, Т. Є. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. Житомир. |
|