Сутність методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106702/
|
|
| Title |
Сутність методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання
The essence of method activation of training-cognitive activity of secondary school pupils in terms of differentiation of learning Сущность методов активизации учебно-познавательной деятельности учащихся основной школы в условиях дифференциации обучения |
|
| Creator |
Бондар, Світлана Пилипівна
|
|
| Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
| Description |
Автор говорить про недостатнє дослідження сутності, функцій і методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання.
The author speaks about insufficient investigation of the essence, functions and methods of activation of training-cognitive activity of secondary school pupils in terms of differentiation of learning. Автор говорит о недостаточном исследовании сущности, функций и методов активизации учебно-познавательной деятельности учащихся основной школы в условиях дифференциации обучения. |
|
| Publisher |
Педагогічна думка
|
|
| Date |
2010
|
|
| Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106702/1/2010_T2009_BSP.pdf
Бондар, Світлана Пилипівна (2010) The essence of method activation of training-cognitive activity of secondary school pupils in terms of differentiation of learning In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 8-9. ISBN 967-966-644-127-3 |
|