Запис Детальніше

ЛІНІЙНИЙ ТА ОБ’ЄМНИЙ СПОСОБИ ПОДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЛІНІЙНИЙ ТА ОБ’ЄМНИЙ СПОСОБИ ПОДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
LINEAR AND VOLUMETRIC METHODS OF PRESENTATION OF THE TEACHING INFORMATION
ЛИНЕЙНЫЙ И ОБЪЕМНЫЙ СПОСОБЫ ПРЕДСТАВЛЕНИЯ УЧЕБНОЙ ИНФОРМАЦИИ
 
Creator Merzliakova, Olena L.
 
Subject інформація; інформаційна грамотність; викладення інформації;педагогічна практика; способи інформаційної репрезентації; об’ємна інформаційна репрезентація
information; information literacy; presentation of information; pedagogical practice; methods of information representation; volumetric information representation
информация; информационная грамотность; изложение информации; педагогическая практика; способы представления информации; объемная информационная репрезентация
 
Description Стаття знайомить з особливостями лінійного та об’ємного(візуального, графічного) способів інформаційної репрезентації. Показано переваги та недоліки кожного з означених способів викладення інформації. Автор демонструє нагальну потребу більш активного використання вчителем візуальних форм інформаційної репрезентації, що пов’язане з різким розширенням сучасного  інформаційного простору  знань. Оволодіння вчителем сучасними засобами роботи з інформаційними масивами сприяють загальному розвиткові його інформаційної грамотності. Окреслено можливості використання об’ємного способу інформаційної репрезентації в повсякденній педагогічній практиці. Візуалізація інформаційних масивів знань  сприятиме зростанню інформаційної грамотності вчителя, що є перспективним напрямом подальших розвідок.
The article acquaints with features of linear and volumetric (visual, graphic) methods of information representation. It is shown advantages and shortcomings of each of the presented ways of a statement of information. The author shows an urgent need of more active use of visual forms of information representation by a teacher that is caused by sharp expansion of modern information space of knowledge. The use by teachers of modern methods of work with information massifs accompanies their general development of information literacy. Possibilities of use of a volumetric way of information representation in everyday teaching practice are offered. Visualization of information massifs of knowledge will promote for growth of information literacy of the teacher that is the perspective direction of further researches.
Статья знакомит с особенностями линейного и объемного (визуального, графического) способов информационной репрезентации. Показано преимущества и недостатки каждого из обозначенных способов информационного представления Автор демонстрирует насущную потребность более активного использования учителем визуальных форм информационной репрезентации, что обусловлено резким расширением современного информационного пространства знаний. Освоение учителем современных методов работы с информационными массивами сопутствуют общему развитию его информационной грамотности. Очерчены возможности использования объемного способа информационной репрезентации в каждодневной педагогической практике. Визуализация информационных массивов знаний будет содействовать росту информационной грамотности учителя, что является перспективным направлением дальнейших исследований.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2016-03-11
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/336
10.28925/2312-5829.2016.1108120
 
Source Освітологічний дискурс; № 1(13) (2016); 108-120
Educological discourse; № 1(13) (2016); 108-120
Освитологичный дискурс; № 1(13) (2016); 108-120
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/336/297
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/336/123
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/336/124
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/336/125
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/336/126
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/336/127
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/336/128
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/336/139
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0