Запис Детальніше

SOCIO-CULTURAL CONTEXT OF STUDENT’S PERCEPTION OF THE UNIVERSITY CORPORATE CULTURE VALUES

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SOCIO-CULTURAL CONTEXT OF STUDENT’S PERCEPTION OF THE UNIVERSITY CORPORATE CULTURE VALUES
СОЦИОКУЛЬТУРНЫЙ КОНТЕКСТ ВОСПРИЯТИЯ СТУДЕНТАМИ ЦЕННОСТЕЙ КОРПОРАТИВНОЙ КУЛЬТУРЫ УНИВЕРСИТЕТА
СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ СПРИЙНЯТТЯ СТУДЕНТАМИ ЦІННОСТЕЙ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ УНІВЕРСИТЕТУ
 
Creator Sliusarevskyi, Nazar M.
 
Subject corporate culture; corporate values; values; S. Schwartz; servant-leadership; regression analysis
корпоративная культура; корпоративные ценности; жизненные ценности; Ш. Шварц; лидерство служения; регрессионный анализ
корпоративна культура; корпоративні цінності; життєві цінності; Ш. Шварц; лідерство служіння; регресійний аналіз
 
Description The article deploys the results of the study “Peculiarities of perception of the principles of corporate culture by faculty and students of Borys Grinchenko Kyiv University (BGKU)” to show how important is to use vital values by Sh. Schwartz in pedagogic communication in student community. This can facilitate or hinder the successful assimilation of corporate culture values by students. The study found that the values of benevolence, universalism and stimulation had positive effect on corporate culture assimilation of students of BGKU, while the value of hedonism had negative effect.
Основываясь на результатах исследования «Особенности восприятия принципов корпоративной культуры преподавателями и студентами Киевского университета имени Бориса Гринченко (КУБГ)» в статье показана необходимость учитывать в педагогической коммуникации жизненные ценности (Ш. Шварц) студенческого сообщества, которые могут, как содействовать, так и препятствовать успешному усвоению ценностей корпоративной культуры. В результате исследование установлено, что на усвоение студентами ценностей корпоративной культуры КУБГ жизненные ценности доброжелательности, универсализма и стимуляции влияют положительно, а гедонизм отрицательно.
Ґрунтуючись на результатах дослідження «Особливості сприйняття принципів корпоративної культури викладачами та студентами Київського університету імені Бориса Грінченка (КУБГ)» у статті показано необхідність враховувати в педагогічній комунікації життєві цінності (Ш. Шварц) студентської спільноти, що можуть як сприяти, так і перешкоджати успішному засвоєнню цінностей корпоративної культури. В результаті дослідження встановлено, що на засвоєння студентами цінностей корпоративної культури КУБГ життєві цінності доброзичливості, універсалізму та стимуляції впливають позитивно, а гедонізм негативно.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2016-03-11
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/329
10.28925/2312-5829.2016.1.17787
 
Source Освітологічний дискурс; № 1(13) (2016); 177-187
Educological discourse; № 1(13) (2016); 177-187
Освитологичный дискурс; № 1(13) (2016); 177-187
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/329/303
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0