Запис Детальніше

HOW TO OVERCOME TEACHERS THE ANXIETY OF STUDENTS?

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title HOW TO OVERCOME TEACHERS THE ANXIETY OF STUDENTS?
КАК ПРЕОДОЛЕТЬ ПЕДАГОГУ ТРЕВОЖНОСТЬ СТУДЕНТОВ?
ЯК ПОДОЛАТИ ПЕДАГОГУ ТРИВОЖНІСТЬ СТУДЕНТІВ?
 
Creator Nevedomsjka, Jevghenija O.
Mykhajlovsjka, Taisija O.
 
Subject anxiety; level of anxiety; uneasiness; fear; situational anxiety; personal anxiety
тревожность; уровне тревожности; тревога; страх; ситуативная тревожность; личностная тревожность
тривожність; рівні тривожності; тривога; страх; ситуативна тривожність; особистісна тривожність
 
Description The article deals with the concept of "anxiety", a comparative analysis of the concepts of "anxiety," "anxiety," "fear," analyzed the scientific literature on anxiety problems, set goals and objectives of the pilot study disclosed method of the experiment. The study proved that the level of anxiety of the student depends on the type of temperament. Such data will be useful to teachers in the educational process. Recommendations teachers of higher educational institutions to optimize the level of anxiety of students.
В статье раскрыто понятие «тревожность», сделан сравнительный анализ понятий «тревожность», «тревога», «страх», проанализирована научная литература по проблеме тревожности, установлено цели и задачи экспериментального исследования, раскрыта методика проведения эксперимента. Исследованием доказано, что уровень тревожности студента зависит от его типа темперамента. Такие данные пригодятся педагогам во время учебно-воспитательного процесса. Разработаны рекомендации педагогам высших учебных заведений по оптимизации уровня тревожности студентов.
У статті розкрито поняття «тривожність», зроблено порівняльний аналіз понять «тривожність», «тривога», «страх», проаналізовано наукову літературу з проблеми тривожності, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту. Дослідженням доведено, що рівень тривожності студента залежить від його типу темпераменту. Такі дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу. Розроблено рекомендації педагогам вищих навчальних закладів щодо оптимізації рівня тривожності студентів.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2016-03-11
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/346
10.28925/2312-5829.2016.1.13144
 
Source Освітологічний дискурс; № 1(13) (2016); 131-144
Educological discourse; № 1(13) (2016); 131-144
Освитологичный дискурс; № 1(13) (2016); 131-144
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/346/299
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0