Розробка концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Розробка концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства
|
|
| Creator |
Райко, Діана Валеріївна
|
|
| Subject |
філософія бізнесу
система соціально-економічна розвиток підприємства теорія підприємств аналіз системний інновації синергетика підхід міждисциплінарний теорія поведінкова мотивація ризик |
|
| Description |
Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства, розроблено і обґрунтовано концепцію стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства. Викладені положення концепції суттєво відрізняються від існуючих збагаченням змісту структурних характеристик, їх доповненням, удосконаленням складу етапів, розширенням предметної області.
|
|
| Date |
2014-02-17T12:47:08Z
2014-02-17T12:47:08Z 2008 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Райко Д. В. Розробка концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Вісник ХНУ. - 2008. - № 5, т. 2.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4196 |
|
| Language |
uk
|
|
| Publisher |
Хмельницький національний університет
|
|