Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії
|
|
| Creator |
Райко, Діана Валеріївна
|
|
| Subject |
підприємство промислове
конкурентоспроможність привабливість бізнесова підхід методичний продукція готовність споживача |
|
| Description |
Для формування стратегій розвитку маркетингової діяльності суб’єкта господарювання запропоновано використовувати три складові: конкурентоспроможність підприємства, бізнесову привабливість партнерів щодо співпраці з ним, готовність споживачів до споживання продукції виробничо-технічного призначення; розроблено відповідні методичні підходи, які доцільно застосовувати в процесі стратегічного управління промислових підприємств. Матеріал монографії може представляти інтерес для науковців і практиків та використовуватися в процесі дослідження та вирішення практичних проблем стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислових підприємств.
|
|
| Date |
2016-01-22T10:12:16Z
2016-01-22T10:12:16Z 2010 |
|
| Type |
Book
|
|
| Identifier |
Райко Д. В. Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії : монографія / Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т "ХПІ". – Харків : ФОП Александрова К. М. ; ВД "ІНЖЕК", 2010. – 320 с.
978-966-392- 298-0 http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19422 |
|
| Language |
uk
|
|
| Publisher |
ВД "ІНЖЕК"
ФОП Александрова К. М. |
|