Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період
					 Математичная модель процесса самостятельного усвоения студентом учебной дисциплины в мижлекцийний период Mathematical model for the process of subject self-comprehension in between the lecture period  | 
		|
| Creator | 
															Мокін, Б. І.
					 Писклярова, А. В. Мокін, О. Б.  | 
		|
| Subject | 
															студент
					 навчальна дисципліна синергетичний ефект математична модель студент учебная дисциплина синергетический эффект математическая модель student educational course synergetic effect mathematical model  | 
		|
| Description | 
															Досліджено процес самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період і побудована математична модель цього процесу.
					 Исследован процесс самостоятельного усвоения студентом учебной дисциплины в межлекционный период и построенная математическая модель этого процесса. Investigated a process of the independent mastering of educational discipline between lectures by the student and built mathematical model of this process.  | 
		|
| Date | 
															2015-11-19T07:50:01Z
					 2015-11-19T07:50:01Z 2014-04-14  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Мокін Б. І. Математична модель процесу самостійного засвоєння студентом навчальної дисципліни у міжлекційний період [Текст] / Б. І. Мокін, А. В. Писклярова, О. Б. Мокін // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2014. - № 1. - С. 64-71.
					 1999-9941 http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2238 519.711  | 
		|
| Language | 
															uk_UA
					 | 
		|
| Publisher | 
															ВНТУ
					 | 
		|