Покращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобів
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Покращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобів
|
|
| Creator |
Азарова, А. О.
Головко, О. С. Коберник, Н. С. |
|
| Subject |
маркетинг
підвищення ефективності інформаційні системи |
|
| Description |
Метою дослідження є розробка рекомендацій та пропозицій щодо підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю на підприємстві шляхом застосування сучасних інформаційних систем. |
|
| Date |
2016-01-21T18:57:37Z
2016-01-21T18:57:37Z 2013 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Азарова А. О. Покращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобів [Текст] / А. О. Азарова, О. С. Головко, Н. С. Коберник // Інноваційна економіка. – 2013. – № 7(45). – С. 206–210.
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4839 004.453 |
|
| Language |
uk_UA
|
|
| Publisher |
Подільський державний аграрно-технічний університет
|
|