Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті
|
|
| Creator |
Штовба, Олена Валеріївна
|
|
| Subject |
маркетинг
брендинг бренд-менеджмент бренд Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Business and economics |
|
| Description |
У навчальному посібнику наведено теоретичний матеріал та практичні знання з історії та термінології брендингу, створення вдалих назв товарних знаків та їх юридичного захисту. Наведена класифікація товарних брендів за 9-ма ознаками. Проаналізовано переваги та недоліки товарних брендів різних профілів. Розглянуто нові підходи до рекламування брендів. Навчальний посібник призначено для студентів напряму підготовки 6.030601 “Менеджмент”, що вивчають дисципліни “Комунікативний менеджмент”, “Маркетинг” та “Основи міжнародного менеджменту та маркетингу”.
|
|
| Date |
2016-02-06T19:47:08Z
2016-02-06T19:47:08Z 2014 |
|
| Type |
Tutorial
|
|
| Identifier |
DOI: 10.13140/RG.2.1.2199.9124
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7596 65.42 65.29 659.1 339.138 (075) |
|
| Language |
uk_UA
|
|
| Publisher |
Вінницький національний технічний університет
|
|