Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/20943/
|
|
| Title |
Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів
|
|
| Creator |
Семенець, С. П.
|
|
| Subject |
BF Psychology
LB2300 Higher Education QA Mathematics |
|
| Description |
У контексті діяльнісної теорії навчання розкрито зміст заданного підходу до формування навчально- математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів, представлено задачну систему розвивального навчання математики, на основі якої встановлено зони найближчого математичного розвитку школярів. |
|
| Publisher |
Педагогічна преса
|
|
| Date |
2016-04
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/20943/1/Semenets_Zadachnyj_pidhid.pdf
Семенець, С. П. (2016) Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів. Математика в рідній школі (4). pp. 14-18. |
|