Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/21049/
|
|
| Title |
Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст
|
|
| Creator |
Білюк, І. Л.
|
|
| Subject |
PE English
|
|
| Description |
Концепція бренду міста включає ім'я або назву міста, гасло, девіз (слоган), який повинен не просто описати унікальності міста на основі позитивних асоціацій, а "сформувати самі асоціації"
|
|
| Date |
2016
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/21049/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA.pdf
Білюк, І. Л. (2016) Образно-тропеїчні та синтактико-стилістичні засоби виразності у слоганах міст. Матеріали всеукраїнської науково-практичної заочної конференції з міжнародною участю "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" 01 лютого 2016. pp. 12-15. |
|