Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Швець О.А. на дисертацію Брюханової Галини В"ячеславівни "Професійна підготовка майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні (60-ті роки ХХ – початок ХХІ ст.)"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14575/
|
|
| Title |
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Швець О.А. на дисертацію Брюханової Галини В"ячеславівни "Професійна підготовка майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні (60-ті роки ХХ – початок ХХІ ст.)"
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Швець О.А. на дисертацію Брюханової Галини В"ячеславівни "Професійна підготовка майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні (60-ті роки ХХ – початок ХХІ ст.)" Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Швець О.А. на дисертацію Брюханової Галини В"ячеславівни "Професійна підготовка майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні (60-ті роки ХХ – початок ХХІ ст.)" |
|
| Creator |
Брюханова, Галина В'явеславівна
|
|
| Subject |
Відгуки опонентів
|
|
| Description |
Дисертація містить теоретичне і практичне дослідження процесу професійної підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні з другої половини ХХ ст. до наших днів. Визначено три основні періоди розвитку та становлення дизайн-освіти: 1-й період з 60-х до 90-х років ХХ ст.; 2-й період – від 90-х років ХХ ст. до 2000 р.; 3-й період – від 2000 року до наших днів. В процесі дослідження професійної підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції як історико-педагогічної проблеми було визначено характеристику основних базових понять дизайну поліграфічної продукції. Було розглянуто особливості підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції таособливості професійної діяльності дизайнерів, проаналізовано зміст професійної підготовки майбутніх фахівців з дизайну по кожному з періодів. Розкрито тенденції і закономірності розвитку освіти у галузі дизайну друкованої продукції, серед яких як наскрізні були виділені реформаційна спрямованість, вдосконалення практичної підготовки майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції, нерівномірність розподілу навчальних закладів дизайнерського профілю по Україні. Визначено перспективні напрямки використання вітчизняного досвіду в підготовці фахівців з дизайну. У процесі дослідження зроблено висновок, що розвиток цифрових технологій в області поліграфії активно впливає на зміни в сучасній професійній підготовці фахівців з дизайну друкованої продукції.
Дисертація містить теоретичне і практичне дослідження процесу професійної підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні з другої половини ХХ ст. до наших днів. Визначено три основні періоди розвитку та становлення дизайн-освіти: 1-й період з 60-х до 90-х років ХХ ст.; 2-й період – від 90-х років ХХ ст. до 2000 р.; 3-й період – від 2000 року до наших днів. В процесі дослідження професійної підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції як історико-педагогічної проблеми було визначено характеристику основних базових понять дизайну поліграфічної продукції. Було розглянуто особливості підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції таособливості професійної діяльності дизайнерів, проаналізовано зміст професійної підготовки майбутніх фахівців з дизайну по кожному з періодів. Розкрито тенденції і закономірності розвитку освіти у галузі дизайну друкованої продукції, серед яких як наскрізні були виділені реформаційна спрямованість, вдосконалення практичної підготовки майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції, нерівномірність розподілу навчальних закладів дизайнерського профілю по Україні. Визначено перспективні напрямки використання вітчизняного досвіду в підготовці фахівців з дизайну. У процесі дослідження зроблено висновок, що розвиток цифрових технологій в області поліграфії активно впливає на зміни в сучасній професійній підготовці фахівців з дизайну друкованої продукції. Дисертація містить теоретичне і практичне дослідження процесу професійної підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні з другої половини ХХ ст. до наших днів. Визначено три основні періоди розвитку та становлення дизайн-освіти: 1-й період з 60-х до 90-х років ХХ ст.; 2-й період – від 90-х років ХХ ст. до 2000 р.; 3-й період – від 2000 року до наших днів. В процесі дослідження професійної підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції як історико-педагогічної проблеми було визначено характеристику основних базових понять дизайну поліграфічної продукції. Було розглянуто особливості підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції таособливості професійної діяльності дизайнерів, проаналізовано зміст професійної підготовки майбутніх фахівців з дизайну по кожному з періодів. Розкрито тенденції і закономірності розвитку освіти у галузі дизайну друкованої продукції, серед яких як наскрізні були виділені реформаційна спрямованість, вдосконалення практичної підготовки майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції, нерівномірність розподілу навчальних закладів дизайнерського профілю по Україні. Визначено перспективні напрямки використання вітчизняного досвіду в підготовці фахівців з дизайну. У процесі дослідження зроблено висновок, що розвиток цифрових технологій в області поліграфії активно впливає на зміни в сучасній професійній підготовці фахівців з дизайну друкованої продукції. |
|
| Date |
2016
|
|
| Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14575/1/Vidguk%20Shvec.pdf
Брюханова, Галина В'явеславівна (2016) Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Швець О.А. на дисертацію Брюханової Галини В"ячеславівни "Професійна підготовка майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні (60-ті роки ХХ – початок ХХІ ст.)" Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка. |
|