Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Гуменюк О.М. на дисертацію Логуш Лесі Геннадіївни "Тенденції розвитку медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14597/
|
|
| Title |
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Гуменюк О.М. на дисертацію Логуш Лесі Геннадіївни "Тенденції розвитку медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу"
Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Гуменюк О.М. на дисертацію Логуш Лесі Геннадіївни "Тенденції розвитку медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу" Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Гуменюк О.М. на дисертацію Логуш Лесі Геннадіївни "Тенденції розвитку медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу" |
|
| Creator |
Логуш, Леся Геннадіївна
|
|
| Subject |
Відгуки опонентів
|
|
| Description |
У дисертації досліджено й проаналізовано тенденції розвитку медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу; розкрито зміст базових понять дослідження; здійснено періодизацію та обґрунтовано основні періоди розвитку медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу; проаналізовано законодавчо-нормативну документацію Європейського Союзу та міжнародних організацій щодо розвитку медичної освіти; виявлено тенденції розвитку медичної освіти в кожному історичному періоді та виокремлено пріоритетні тенденції розвитку сучасної медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу. У процесі дослідження проаналізовано напрями модернізації медичної освіти в Україні; окреслено перспективні напрями використання досвіду Європейського Союзу у вітчизняній освітній політиці у розвитку медичної освіти України. У дисертації досліджено й проаналізовано тенденції розвитку медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу; розкрито зміст базових понять дослідження; здійснено періодизацію та обґрунтовано основні періоди розвитку медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу; проаналізовано законодавчо-нормативну документацію Європейського Союзу та міжнародних організацій щодо розвитку медичної освіти; виявлено тенденції розвитку медичної освіти в кожному історичному періоді та виокремлено пріоритетні тенденції розвитку сучасної медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу. У процесі дослідження проаналізовано напрями модернізації медичної освіти в Україні; окреслено перспективні напрями використання досвіду Європейського Союзу у вітчизняній освітній політиці у розвитку медичної освіти України. У дисертації досліджено й проаналізовано тенденції розвитку медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу; розкрито зміст базових понять дослідження; здійснено періодизацію та обґрунтовано основні періоди розвитку медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу; проаналізовано законодавчо-нормативну документацію Європейського Союзу та міжнародних організацій щодо розвитку медичної освіти; виявлено тенденції розвитку медичної освіти в кожному історичному періоді та виокремлено пріоритетні тенденції розвитку сучасної медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу. У процесі дослідження проаналізовано напрями модернізації медичної освіти в Україні; окреслено перспективні напрями використання досвіду Європейського Союзу у вітчизняній освітній політиці у розвитку медичної освіти України. |
|
| Date |
2016
|
|
| Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14597/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%20%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%93%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA.pdf
Логуш, Леся Геннадіївна (2016) Відгук офіційного опонента кандидата педагогічних наук, доцента Гуменюк О.М. на дисертацію Логуш Лесі Геннадіївни "Тенденції розвитку медичної освіти в освітній політиці Європейського Союзу" Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка. |
|