Маркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА")
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/21278/
|
|
| Title |
Маркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА")
|
|
| Creator |
Борисов, В. С.
|
|
| Subject |
HG Finance
|
|
| Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
| Date |
2016
|
|
| Type |
Other
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/21278/1/%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%B2.pdf
Борисов, В. С. (2016) Маркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА"). ЖДУ ім. І. Франка. |
|