Запис Детальніше

THE APPLICATION OF INTERACTIVE PLATFORM «TEACH. TIME» IN THE PROCESS OF LEARNING PRIMARY SCHOOL CHILDREN

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE APPLICATION OF INTERACTIVE PLATFORM «TEACH. TIME» IN THE PROCESS OF LEARNING PRIMARY SCHOOL CHILDREN
ПРИМЕНЕНИЕ ИНТЕРАКТИВНОЙ ПЛАТФОРМЫ «TEACH. TIME» В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ДЕТЕЙ МЛАДШЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ПЛАТФОРМИ «TEACH. TIME» У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
 
Creator Nechiporenko, Kateryna P.
Sizonenko, Kateryna V.
 
Subject innovation; interactive learning; interactive technology; interactive platform «Teach. Time»
инновации; интерактивное обучение; интерактивная технология; интерактивная платформа «Teach. Time»
інновації; інтерактивне навчання; інтерактивна технологія; інтерактивна платформа «Teach.Time»
 
Description In this article the authors investigated the learning process of children in primary school. Theoretical analysis of the research literature on the subject has shown that the problem of formation of fully developed personality pupils of primary school is relevant and needs constantly search to improve the educational process in primary school. In this regard, it was identified the peculiarities of interactive learning technology, was presented an interactive platform «Teach. Time», its essence and opportunities in the formation of fully developed personality of primary schoolchildren in the educational and creative activities in primary school.
В статье авторами исследован процесс обучения детей младшего школьного возраста. Теоретический анализ литературы по предмету исследования показал, что проблема формирования всесторонне развитой личности учеников младшего школьного возраста является актуальной и требует постоянного поиска с целью совершенствования образовательного процесса в начальной школе. В связи с этим определены особенности интерактивных технологий обучения, представлено интерактивную платформу «Teach. Time», раскрыто сущность, освещены ее возможности в формировании всесторонне развитой личности младших школьников в процессе учебно-творческой деятельности в начальной школе.
У статті авторами досліджено процес навчання дітей молодшого шкільного віку. Теоретичний аналіз літератури з предмету дослідження показав, що проблема формування всебічно розвиненої особистості учнів молодшого шкільного віку є актуальною і потребує постійного пошуку з метою вдосконалення освітнього процесу в початковій школі. У зв’язку з цим визначено особливості інтерактивних технології навчання, представлено інтерактивну платформу «Teach. Time», розкрито сутність, висвітлено її можливості у формуванні всебічно розвиненої особистості молодших школярів у процесі навчально-творчої діяльності у початковій школі.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2016-06-14
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/384
10.28925/2312-5829.2016.2.99105
 
Source Освітологічний дискурс; № 2(14) (2016); 99-105
Educological discourse; № 2(14) (2016); 99-105
Освитологичный дискурс; № 2(14) (2016); 99-105
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/384/324
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0