Проектування комбінованого навчання системного програмування бакалаврів програмної інженерії
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704187/
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn |
|
Title |
Проектування комбінованого навчання системного програмування бакалаврів програмної інженерії
Design blended learning system programming Bachelor of Software Engineering |
|
Creator |
Стрюк, А.М.
|
|
Subject |
004.4 Software
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
В роботі розглянуто сутність педагогічного проектування та умови реалізації комбінованого навчання системного програмування. На основі аналізу виробничої діяльності конкретизовано цілі навчання системного програмування бакалаврів програмної інженерії, запропоновано комплекс практичних завдань. Визначено, що формування компетентностей з системного програмування найкраще відбувається за умови використання технології контекстного навчання. Представлена модель роботи студента під час вивчення дисципліни «Системне програмування» з використання системи управління комбінованим навчанням.
In this paper the essence of the pedagogical design and terms of implementation of blended learning system programming. Based on the analysis of the production of specified learning objectives System Programming Bachelor of Software Engineering, the complex of practical problems. It was determined that the formation of competences of system programming is best if the use of technology contextual learning. The model student work while studying discipline "System programming" with the use of blended learning management system. |
|
Publisher |
Видавничий відділ НМетАУ
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704187/1/stryuk39.pdf
- Стрюк, А.М. (2012) Design blended learning system programming Bachelor of Software Engineering Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 3 (10). pp. 157-163. ISSN 2309-1479 |
|