Методи комплексного педагогічного діагностування адаптції дитини до умов навчального середовища
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15052/
0131-5358 |
|
| Title |
Методи комплексного педагогічного діагностування адаптції дитини до умов навчального середовища
|
|
| Creator |
Мартиненко, Світлана Миколаївна
|
|
| Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
| Description |
Вступ дитини до школи — важливий і досить складний період її життя та соціалізації. Він збігається з віковою кризою, що припадає на 6—7 років, що стає досить серйозним випробуванням її адаптаційних можливостей. За нашими діагностичними спостереженнями й опитуваннями, практично не виявлено жодної дитини, в якої процес переходу від дошкільного дитинства до систематичного шкільного навчання відбувся безболісно. Переважно він безпосередньо пов'язаний з відповідною перебудовою психофізіологічних систем та функцій дитячого організму. За нормального розвитку школяра цей перехід відбувається відносно легко. Уже через 5—6 тижнів навчання в школі фізіологічні функції дитячого організму звикають до режиму, долають перевтомлення.
|
|
| Publisher |
Видавництво "Початкова школа"
|
|
| Date |
2016-09
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15052/1/PS_M.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна (2016) Методи комплексного педагогічного діагностування адаптції дитини до умов навчального середовища Початкова школа (9). с. 49-51. ISSN 0131-5358 |
|