Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/22017/
|
|
| Title |
Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun
|
|
| Creator |
Зубрицька, Я. В.
|
|
| Subject |
QA76 Computer software
|
|
| Description |
Комп’ютерне моделювання постійно розвивається, тому важливо слідкувати за новинами та використовувати нові програми у роботі. Для створення високоякісного 3D-персонажу варто користуватися набором з декількох програм. Така робота вимагає продуманості та послідовності, тому потрібно дотримуватися плану |
|
| Date |
2016
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/22017/1/ZubrytskaAPSI2016.pdf
Зубрицька, Я. В. (2016) Створення 3d-персонажів в 3dsmax, Zbrush та Topogun. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. pp. 87-91. |
|