Запис Детальніше

ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ
PEDAGOGICAL CLASSIFICATION OF MASSIVE OPEN DISTANCE COURSES
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ КЛАССИФИКАЦИЯ МАССОВЫХ ОТКРЫТЫХ ДИСТАНЦИОННЫХ КУРСОВ
 
Creator Baсurovska, Ilona V.
 
Subject масові відкриті дистанційні курси; біхевіористський підхід; конективістський підхід; навчання; переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів
massive open distance courses; behaviorist approach; connectionist approach; learning; advantages and disadvantages of massive open distance courses
массовые открытые дистанционные курсы; бихевиористский подход; коннективистский подход; обучение; преимущества и недостатки массовых открытых дистанционных курсов
 
Description В статті представлена педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів на основі біхевіористського та конективістського підходів, визначені педагогічні особливості таких масових відкритих дистанційних курсів; проаналізовано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів та визначено їх особливості; виділено переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів; сформовано задачі проектів масових відкритих дистанційних курсів.
The author of the article outlines pedagogical classification of massive open distance courses based on behaviorist and connectionist approaches; defines pedagogical features of such massive open distance courses; analyzes the classification of types of massive open distance courses and defines their characteristics; points out advantages and disadvantages of massive open distance courses; forms tasks of open distance courses projects.
В статье представлена педагогическая классификация массовых открытых дистанционных курсов на основе бихевиористского и коннективистского подходов, определены педагогические особенности таких массовых открытых дистанционных курсов; проанализирована классификация типов массовых открытых дистанционных курсов и определены их особенности; выделено преимущества и недостатки массовых открытых дистанционных курсов; сформированы задачи проектов массовых открытых дистанционных курсов.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2016-11-08
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/390
10.28925/2312-5829.2016.3.10820
 
Source Освітологічний дискурс; № 3(15) (2016); 108-120
Educological discourse; № 3(15) (2016); 108-120
Освитологичный дискурс; № 3(15) (2016); 108-120
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/390/341
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/390/144
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0