Особливості пізнання простору й часу в дошкільному віці як передумова успішного навчання дитини в школі
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/17211/
|
|
| Title |
Особливості пізнання простору й часу в дошкільному віці як передумова успішного навчання дитини в школі
|
|
| Creator |
Голота, Наталія Миколаївна
|
|
| Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
| Description |
В умовах оновлення змісту дошкільної освіти, спрямованості освітнього процесу на особистісний розвиток, особливої актуальності набуває підготовка дітей до школи. Важливе значення у забезпеченні цього процесу відіграють просторово-часові уявлення дитини. Простір і час є універсальними, базисними категоріями у пізнанні дитиною предметного, природного і соціального середовища. успішному оволодінні нею різними видами діяльності, розвитку соціальної адаптації.
|
|
| Publisher |
ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
|
|
| Date |
2016-11
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/17211/1/Golota_N_M_PPR.pdf
Голота, Наталія Миколаївна (2016) Особливості пізнання простору й часу в дошкільному віці як передумова успішного навчання дитини в школі Освітній простір України (8). с. 151-158. ISSN 2409-9244 |
|