Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/23100/
|
|
| Title |
Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики
|
|
| Creator |
Задорожна, Ольга
Бунєєва, Вікторія |
|
| Subject |
AZ History of Scholarship The Humanities
|
|
| Description |
У статті розглянуто особливості Інтернет-маркетингу та окремих його інструментів, зокрема Інтернет-ресурсів як найбільш ефективних шляхів маркетингових комунікацій. Встановлено, що наявні підходи до класифікації Інтернет-ресурсів базуються на врахуванні потреб та мотивації споживачів, на змістовому наповненні та приналежності сайту. Встановлено, що роль соціальних мереж як одного з інструментів просування у спортивному маркетингу та їх місце у класифікації Інтернет-ресурсів спортивної тематики є невизначеною.
|
|
| Publisher |
Житомир : ФОП Євенок О. О.
|
|
| Date |
2016-12
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/23100/1/%D0%97%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D0%B0.pdf
Задорожна, Ольга and Бунєєва, Вікторія (2016) Аналіз підходів до класифікації інтернет-ресурсів спортивної тематики. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (2). pp. 314-318. ISSN 2071-5285 |
|