Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/23302/
|
|
| Title |
Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства
|
|
| Creator |
Вікарчук, О. І.
|
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Description |
У реаліях стрімкого розвитку ринку стає дедалі важче дослідити попит, сформувати чітке уявлення про уподобання споживачів та здійснити ефективний маркетинговий вплив на них. |
|
| Publisher |
ЖДТУ
|
|
| Date |
2016
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Format |
pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/23302/1/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB_%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84_%D0%92%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_%282%29.PDF
Вікарчук, О. І. (2016) Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства. In: Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін. ЖДТУ, pp. 162-175. |
|