Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
| Поле | Співвідношення | 
| Title | Проблема визначення вихідних понять теорії шкільного краєзнавства | 
| Names | 
							Бугрій, Володимир Станіславович
								 Buhrii, Volodymyr Stanislavovych  | 
	
| Date Issued | 2014 (iso8601) | 
| Abstract | Стаття присвячена аналізу наукових підходів до визначення вихідних понять теорії шкільного краєзнавства («краєзнавство», «шкільне краєзнавство», «педагогічне краєзнавство», «край», «краєзнавчий матеріал») у різні історичні періоди. Встановлено, що не зважаючи на тривалий дефініційний дискурс, на сьогоднішній день не всі вони є достатньо унормовані. Такий стан справ обумовлюється розмаїттям дослідницьких стратегій і поглядів та відсутністю кореляції між ними. Існуюча невизначеність ускладнює процес розвитку шкільного краєзнавства як самостійного науково-педагогічного напряму. | 
| Genre | Article | 
| Topic | краєзнавство | 
| Identifier | Бугрій, В. С. Проблема визначення вихідних понять теорії шкільного краєзнавства [Текст] / В. С. Бугрій // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: Н. В. Кочубей, В. А. Косяк, Є. О. Лебідь та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. – № 2 (10). – С. 106–113. |