Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/24808/
|
|
| Title |
Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду
|
|
| Creator |
Данильчук, Д. О.
|
|
| Subject |
QA76 Computer software
|
|
| Date |
2017
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/24808/1/Danilchuk_APSI2017.pdf
Данильчук, Д. О. (2017) Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду. Актуальні питання сучасної інформатики (4). pp. 5-9. |
|